Lahden puolesta Cheekille kiitollinen Mainostajien liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki: ”Lahtelaisten pitäisi opetalla sisäistä viestintää”

Sibeliustalossa markkinointiviestinnän ammattilaisten tapahtumassa MPäivässä puhunut Mainostajien liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki kaipaa lahtelaisilta parempaa sisäistä viestintää.

- Sisäinen viestintä on markkinointia ja omille ihmisille pitää myös osata myydä ajatusta miksi Lahti on niin hyvä paikka. Pitäisi nostattaa ihmisten kesken lahtelaisuutta ja omia erottavaisuustekijöitämme myös tässä Lahden seudulla. Se on ihan kaikenkokoisten yritystenkin tehtävä, Lemminki sanoo.

Lahtelainen kauppatieteiden maisteri Riikka-Maria Lemminki aloitti elokuussa Mainostajien liiton toimitusjohtajana. 

Toimitusjohtajan pestin lisäksi hänet tunnetaan Asikkalan Vääksyn Ranskalaisen kyläkaupan yrittäjänä.

 - Yritän lauantaisin ehtiä aina kaupalle, jotta itselläkin pysyy jalat maassa ja yhteys asiakastyöhön.

Podcastissa Lemminki myös varoittaa yrityksiä lankeamasta markkinointiviestinnässään digiansaan.

 

Mediatalo Esa on yksi MPäivän järjestäjistä.

Lataa podcast (6.74 MB)